duminică, 18 ianuarie 2009

URME PE NISIP

Intr-o noapte am avut un vis,
Mergeam de-a lungul plajei impreuna cu Dumnezeu.
Pe cerul negru treceau fulgerator scene din viata mea.
Am observat ca pentru fiecare scena,
apareau doua perechi de urme in nisip,
una care imi apartinea mie si una care ii apartinea lui Dumnezeu.
Cind urma scena din viata mi-a trecut prin fata ochilor
m-am uitat inapoi la urmele din nisip.
Era o singura pereche de urme.
Am realizat ca acela fusese cel mai urit
si mai trist moment din viata mea.
Acest lucru nu-mi dadea pace deloc
si l-am intrebat pe Dumnezeu:
- Doamne, mi-ai spus cind am decis sa te urmez,
ca imi vei vorbi si vei fi alaturi de mine de-a lumgul intregului drum.
Dar am vazut ca in vremurile cele mai grele
din viata mea, pe nisip se vedea o singura pereche de urme.
Pur si simplu, nu inteleg dece m-ai parasit
tocmai cind aveam mai multa nevoie de tine.
Domnul sopti: - Scumpa mea copila,\
te iubesc si nu te voi parasi niciodata,
in timpul incercarilor si greutatilor prin care treci.
Atunci cind ai vazur o singura pereche de urme
inseamna ca te purtam in brate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu