luni, 12 ianuarie 2009

Pentru cei care au suferit


I-am cerut lui Dumnezeu putere, ca sa pot reusi
M-a facut slaba, ca sa invat sa ma supun cu smerenie...

Am cerut sanatate, ca sa pot face lucruri mari.
Mi s-a dat infirmitate, ca sa pot face lucruri mai bune...

Am cerut bagatii, ca sa pot fi fericita.
Mi s-a dat saracie, ca sa pot fi intelept...

Am cerut putere, pentru ca oamenii sa ma laude.
Mi s-a dat slabiciunea ca sa simt nevoia de Dumnezeu...

Am cerut sa primesc toate lucrurile bune din lume, ca sa ma pot bucura de viata.
Mi s-a dar viata, ca sa ma pot bucura de toate lucrurile...

Nu mi s-a dat nimic din ce am cerut- ci doar ce am sperat sa primesc.

Aproape in ciuda mea, rugaciunile mele nerostite au primit un raspuns.

Sunt, printre oameni, cea mai binecuvinata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu